|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() Sendt: 03-Januar-2008 kl. 17:33 |
ja er sku kommet i tivl, har lige bestilt HD E1 , og sidder på min pc som faktisk er HD ready.
xpmc service pack 2 ( er det ikke det den hedder.) AMD dual core 4200+ 4 g Ram 7.1 lyd kort ( ikke HD Hi fi ) men kunne købes Gainward BLISS 8600GTS PCX HDMI DVI / 512 MB DDR3 SDRAM / 2 GHz 350 og 500 gb hd. z5500 logitech tv tuner med hd tuner TH - px 70 Kigget osse på det kombi drev Blu/HD som LG har lavet, det ville passe mig bedre end X box HD. Og jeg bruger min pc lige så meget som mit tv, og er lige glad med om det er en afspiller eller min pc der klare opgaven. så hvad er bedst og er der virklig så Stor forskell mellem HTPC og thosiba HD E1. Afspiller er ikke kommet endnu, men er bestillt og betalt fra elmutanten. Og har osse lige fået SPdif og nyt Hdmi kabel ind af døren i oki kvalitet. Redigeret af henrik-t - 03-Januar-2008 kl. 17:34 |
|
![]() |
|
Anden4220 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
hvorfor har du lavet 2 tråde om det samme???
|
|
Panasonic TH37PX80
Sony surround Apple Airport express Triax C-HD415CX Playstation 3 |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
Du må gerne kommenter mit indlæg, i stedet for at disse mig i begge mine indlæg. Og lavet to tråde, fordi jeg ville både ha Afspiller folkets mening og HTCP folkets mening. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |