recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Prøvebillede.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPrøvebillede.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tjensen02 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-December-2005
Status: Offline
Point: 244
Direkte link til dette indlæg Emne: Prøvebillede.
    Sendt: 27-August-2007 kl. 19:42

Jeg ville høre om nogen ved an lettere måde man kan have en maskine eller noget med et prøvebillede.

Hver gang jeg inspiller noget på videobånd inspiller jeg ca 1 minut med prøvebillede. Dels for at komme over start og dels for at se om det er godt nok det det er på båndet men hver gang skal jeg have fat i en dvd med prøvebillede eller med en collorbar mener jeg det hedder men kan man få en maskine eller noget lige til at sætte til så den altid er fx. I det ene scart stik. Nogle der ved noget eller hvordan man kan gøre det lettere eller evt. kopiere det ind i en billig dvd afspiller.   der har jeg set at der konner det fineste billede frem med deres logo.  fx. denver

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2007 kl. 21:07

Det kan du godt, men du vil formentligt ikke bryde dig om prisen. Det er _langt_ billigere at købe en DVD-afspiller og en test-skive, som du har stående til dette specifikke formål.

Til top
tjensen02 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-December-2005
Point: 244
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2007 kl. 21:42

ok.  jeg har en dvd med prøvebillede men det ville bar være lettere hvis billedet bare var der når man tænder maskine og ikke skulle skifte skive ind i mellem

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu