recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Paramount på vej over i Blu-ray lejren?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketParamount på vej over i Blu-ray lejren?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Januar-2004
Status: Offline
Point: 226
Direkte link til dette indlæg Emne: Paramount på vej over i Blu-ray lejren?
    Sendt: 08-Januar-2008 kl. 09:46
Nå, nu ser det da pludselig mørkt ud for HD-DVD. Ifølge Financial Times er Paramount på vej til at følge Warners træk fra forleden og skifte siden i HD-formatkrigen...

Hvis det er mere end et rygte tror jeg at formatkrigen er slut inden årets udgang.
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
Til top
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Point: 1451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2008 kl. 09:49

Jeg vil betragte Financial Times som en temmelig pålidelig kilde. Paramount har dog afvist, men det gjorde Warner også ugen før.

Måske leder Paramount stadig efter "escape klausulen" i deres kontrakt ........

"hvem fanden har smidt vores kontrakt ud?? "

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601101&sid=aQMG gh2LV_bU

Redigeret af Iron Man - 08-Januar-2008 kl. 09:51
Til top
mowa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 343
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2008 kl. 10:05

Oprindeligt skrevet af Jorgen Jorgen skrev:

Nå, nu ser det da pludselig mørkt ud for HD-DVD. Ifølge Financial Times er Paramount på vej til at følge Warners træk fra forleden og skifte siden i HD-formatkrigen...

Hvis det er mere end et rygte tror jeg at formatkrigen er slut inden årets udgang.

Hvis Paramount skifter, er jeg helt sikker på det ikke kommer til at gå MEGET hurtigt - Toshiba og Co. vil højst sandsynligt smide håndklædet i ringen indenfor et par måneder - ingen grund til at spilde flere penge end de allerede har gjort. Reaktionen på CES med afslyste præsentationer osv. viser at de er i en alvorlig krise.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu