|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jorgen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2004 Status: Offline Point: 226 |
![]() Sendt: 08-Januar-2008 kl. 09:46 |
Nå, nu ser det da pludselig mørkt ud for HD-DVD. Ifølge Financial Times er Paramount på vej til at følge Warners træk fra forleden og skifte siden i HD-formatkrigen...
Hvis det er mere end et rygte tror jeg at formatkrigen er slut inden årets udgang. |
|
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
|
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
Jeg vil betragte Financial Times som en temmelig pålidelig kilde. Paramount har dog afvist, men det gjorde Warner også ugen før. Måske leder Paramount stadig efter "escape klausulen" i deres kontrakt "hvem fanden har smidt vores kontrakt ud??
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601101&sid=aQMG gh2LV_bU Redigeret af Iron Man - 08-Januar-2008 kl. 09:51 |
|
![]() |
|
mowa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() |
Hvis Paramount skifter, er jeg helt sikker på det ikke kommer til at gå MEGET hurtigt - Toshiba og Co. vil højst sandsynligt smide håndklædet i ringen indenfor et par måneder - ingen grund til at spilde flere penge end de allerede har gjort. Reaktionen på CES med afslyste præsentationer osv. viser at de er i en alvorlig krise. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |