|
Riddick 1, 2, 3, .....???? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Marts-2014 kl. 23:03 |
Hej.
Tænkte jeg ville udnytte lidt tilbud hos CDon. Vidste faktisk ikke der var mere end en Riddick film, men så vidt jeg kan se er den Riddick film jeg kender Riddick 2. Men jeg bliver meget forvirret, når jeg kigger på de forskellige Riddick film på CDon - jeg kan ikke greje, hvilke film, der er nr. 1, 2 og 3 - og er der en nr. 4 også?? - Riddick. - Pitch Black. Er dette 4 forskellige film, eller er der nogen af dem, som er den samme film??????????
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, Chronicles er der to gange. Den sidste du linker til, er dog udgivet 3 år senere, så mon ikke det er en remaster, fordi den den der blev udgivet i 2009 så forfærdelig ud? Det sker jo faktisk ret ofte.
Rækkefølgen er i øvrigt: Pitch Black (fantastisk fed film) The Chronicles of Riddick (som er noget værre rod, hvis du spørger mig) Riddick (Har jeg ikke set endnu) Redigeret af Nagash - 24-Marts-2014 kl. 23:12 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Skal du købe for 500kr eller over, så har jeg en kode der gir 100kr i rabat
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Ok - det forklarer forvirringen lidt. Det kunne jo godt være at "The chronicles" ikke er der samme som "Chronicles".... (med eller uden "the"). Man ved jo aldrig - det kan jo sommetider være svært at navngive film.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1695 |
Samme. ^ Mht. Riddick, så er der følgende film: Pitch Black Dark Fury (animeret kortfilm, der leder over fra Pitch Black til Chronicles, og som *burde* have været på Chronicles DVD/BDen) The Chronicles of Riddick Riddick Der er også to spil, Escape from Butcher's Bay og Assault on Dark Athena, som er værd at nævne. En oversigt over Riddick universet findes her. Redigeret af azrael - 25-Marts-2014 kl. 20:10 |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |