|
Jeg kan ikke huske navnet på en film... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Oliseh ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Frhavn, Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-April-2014 kl. 19:19 |
Jeg kom til at tænke på en film jeg engang har set, men kan pludselig ikke huske navnet eller hvem der er med der i. Mener det er en nyere film. Det er noget med at en musik klasse skal til Washington og spille i kongressen / parlamentet men en af deltagernes (en dreng) musikinstrumenter bliver lavet om så det er en detonator til en bombe i stedet og bomben er hvis nok i en halskæde som moren til drengen bære (tror jeg nok), og hun bliver tvunget til at deltage. Nogle der kan genkende noget af det??? Jeg har googlet hele dagen men er ikke kommet et skridt tættere på noget :-) |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2119 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eagle Eye (2008)
http://www.imdb.com/title/tt1059786/?ref_=nv_sr_1 |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Oliseh ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Frhavn, Denmark Status: Offline Point: 45 |
FUCK ja det var jo den... Ufattelig jeg ikke kunne huske det... TAK for hjælpen...
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2119 |
Velbekomme, ku være man lige sku gense den
![]() |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |