|
DVD/Bluray udgivelser hvornår? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Runem ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juli-2014 kl. 14:34 |
Hej
Er en af dem som begræder lukningen af Blockbuster - hvor vi rent faktisk lejede en film ind i mellem. Har en alder hvor man husker at hente en moviebox og 3 film .... Synes det er lidt sørgeligt. Men derudover brugte jeg også deres site til at se hvad der udkom og hvornår. Synes ikke jeg rigtigt kan finde et site som er let af overskue ... gerne rent informativt uden salg, m.v. Findes det? Vh. Rune |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24789 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åh hvor jeg genkender det. Jeg har også, rendt med nogle moviebokse i sin tid. Det er godt nok med salg for øje, men jeg bruger CDon, til at finde kommende titler. Man kan se det både med og uden billeder.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
kal-el ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
jeg bruger også lasdisken de er også for det meste gode til at fortælle om der dansk undertekster på tingene fra England
|
|
![]() |
|
Runem ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
Tak for svar :)
|
|
![]() |
|
Kosire ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2013 Status: Offline Point: 125 |
http://www.blu-ray.com
Sæt flaget til "Danmark" i søgebaren. Nogengange er de svenske/norske/finiske udgivelser tilføjet før de danske, men det er jo 90% af tiden samme EAN/udgivelse i alle 4 lande :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |