|
Robin Williams er død. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Helt utroligt hvordan en mand man egentlig ikke kender, alligevel kan gøre en nærmest helt mut og trist... Han var en genial skuespiller og hold fast hvor har han bare lavet meget godt!
Sørgeligt det ender sådan, men heldigvis findes der ufattelig mange gode minder på bånd ;) |
|||
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Goodmorning Vietnam kommer på TV2 kl 22.40
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24789 |
||
Tak. Så blev den sat til at optage. Det er bare lang tid siden, at jeg har set den.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
||
Og som i går, tjek slut tidspunkt ved EPG programmering, f.eks. i forhold til teksttv. Er i hvertfald ikke i orden på Yousse ![]() Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24789 |
||
Jeg er på Yousee, men optager altid en del ekstra tid. Så klipper jeg det bare, inden jeg brænder den ud.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
||
Hvor meget ekstra tid? Ifølge er spilletid 121 minutter TV2 TTV siger til 00:50 (næste program) Og for øvrigt, en skøn film. ![]() Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg har sat den til over 01.00 Så det burde være nok. Men tak for advarslen. ![]() Ja, den er ganske fed.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |