|
Dayton ultimax 15" |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Dannisemperfi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-April-2016 Sted: Viborg Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Må sige jeg er I syv sind ![]() Jeg vil ihvertfald godt snart igang. |
||
![]() |
||
Dannisemperfi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-April-2016 Sted: Viborg Status: Offline Point: 18 |
|
Andre der har nogle gode enheder I tankerne?
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
|
Jeg benytter enheder fra Earthquake i mine Subs, og det lyder rigtig fornuftigt..!
http://www.earthquakesound.dk/home-audio/loesdele-til-diy/dbxi-15d.aspx Redigeret af strecker - 25-April-2016 kl. 19:27 |
||
![]() |
||
|
Tak Strecker. Også en mulighed. Hvordan vil du bedømme den overfor en ultimax? Hvis du har hørt sådan en.
Redigeret af Dannisemperfi - 25-April-2016 kl. 21:29 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
|
Jeg har ikke hørt dem op mod hinanden i samme rum, så kan desværre ikke bedømme.
|
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
|
+1 for Earthquake enhederne. Jeg havde engang en DIY sub med deres 15" SubZero og den spillede virkelig godt
|
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
|
JBL GTO1514 er en super enhed som lyder rigtig godt. Den fåes til gode penge på nettet, og passe perfekt i 140L. Eneste ulempe er lidt mindre Xmax, men tilgengæld ville jeg købe 2 stk. og bygge en kasse mere. Din forstærker er mere en rigelig til 2 stk. Glem hvor mange watt en enhed er på, i en stor kasse driver du dem til Xmax før du brænder spolen over pga. for mange watt. Alternativ Forster 15" fra en beolab 5, så kan der være 2 stk. i 140L - den enhed lyder også fantastisk!
|
||
.....
|
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
|
Du kunne også knibe 4 stk. infinity 1260w i 140l ved brug af lidt dsp :-)
Redigeret af Notfast - 25-April-2016 kl. 22:32 |
||
.....
|
||
![]() |
||
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
|
Hvis du kommer i nærheden af København har jeg en Dayton Ultimax 15" enhed til at ligge som du kan låne.!
|
||
![]() |
||
|
Tak for alle svarene.
Jeg har undersøgt alle de muligheder i er kommet med, og må nu i tænkeboks ![]() En kasse mere kommer nok engang. Men har allerede en jamo d6 sub og en jamo sw 2010. Den nye sub skal erstatte sw 2010. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |