|
Atmos højttalere |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 652 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Okay. Får dem bestilt og må så se hvad jeg skal bruge til beslag. Tak for hjælpen
|
||
![]() |
||
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
|
Se evt i min tråd vedr. beslag til WS30.
Jeg har bare taget et stykke beslagmetal og bukket og spraymalet. Som herunder :) _____ | | |_____ |
||
![]() |
||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 652 |
|
Tak det vil jeg prøve. Det er da noget af et setup du har ![]() Men skal atmos højttalerne være så langt tilbage som på dit billede. Troede de skulle være længere foran bag højttalerne |
||
![]() |
||
|
Så har jeg fået sat det op og har set transformers med atmos og må sige at lyden godt nok er fantastisk. Så det skal jeg nok blive glad for
|
||
![]() |
||
Baun87 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2015 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 179 |
|
Kan du ikke sende et billeder med højtalerne i loftet da jeg er på udkig efter nogle magen til:)
|
||
M.v.h.
Kasper (Baun87) https://forum.recordere.dk/bauns-venlige-kone-atmos-hjemmebio_topic148197_page1.html?KW=baun87 |
||
![]() |
||
|
![]() |
||
![]() |
||
|
de havde passet lidt bedre hvis jeg havde hvid loft
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det ser da godt ud! Og dit loft er hvidpigmenteret
![]() PS: du mangler bare en hvid kabelkanal til ledning til projektor ![]() Redigeret af Kampus - 16-Maj-2016 kl. 10:02 |
||
![]() |
||
|
Tak
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Har selv brugt Schneider kabelkanaler fra Bauhaus. De er pæne og ikke så kantede som de alm.
|
||
![]() |
||
|
Ja det er mit næste projekt. I gang med at skjule alle kabler
|
||
![]() |
||
|
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |