|
Arendal subs |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Maj-2016 kl. 09:16 |
Hej folks
Jeg har jo solgt min monstrøse Procella sub og kigger efter en mindre erstatning. Er der nogle af jer der har erfaringer med Arendal subwoofere, som Lsound forhandler (og laver?). Det er en subwoofer i et lukket kabinet med nogle rigtig fornuftige dimensioner og gode specs. Nogen der har hørt dem?
|
|
![]() |
|
Random_Hero ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Næ kender dem først nu. Jeg synes det ser godt ud samt fornuftige specs. De får god kritik på div. Forums.
Fod politik de har med 60 dags prøvetid. Ærgerligt de ligger i Norge, da returfragten sikkert er på den forkerte side af 500 :( |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |