recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Arendal subs
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Arendal subs

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Arendal subs
    Sendt: 13-Maj-2016 kl. 09:16
Hej folks

Jeg har jo solgt min monstrøse Procella sub og kigger efter en mindre erstatning.

Er der nogle af jer der har erfaringer med Arendal subwoofere, som Lsound forhandler (og laver?).

Det er en subwoofer i et lukket kabinet med nogle rigtig fornuftige dimensioner og gode specs.

Nogen der har hørt dem?
Til top
Random_Hero Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2016 kl. 14:48
Næ kender dem først nu. Jeg synes det ser godt ud samt fornuftige specs. De får god kritik på div. Forums.
Fod politik de har med 60 dags prøvetid. Ærgerligt de ligger i Norge, da returfragten sikkert er på den forkerte side af 500 :(
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu