|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() Sendt: 29-Maj-2010 kl. 00:23 |
Jeg læser tit at folk nævner noget om Shadow of The Colossus (SoTC) og Ico på gamespots forum, men jeg har aldrig fået prøvet spillene dengang jeg havde en Playstation 2.
Det er begge nogle unikke spil der bliver sejt meget op til, og det tredje spil fra samme udvikler er også på vej - som folk også ser meget op til.
Spillene udkommer ligesom GoW kollektionen, altså to spil på en BD i HD med trofæer (går ud fra det med trofæerne), og er formegentlig en optakt til The Last Guardian (det tredje spil).
Jeg har som sagt aldrig prøvet spillene selv, men som jeg kan forstå det er de begge adventure spil der er meget historiedrevne samt unikke. I SoTC kæmper du f.eks. kun imod bosser og ingen "almindelige fjender" - disse bosser er tilgengæld enorme.
SoTC http://ps2.ign.com/articles/658/658991p1.html - 9.7/10 hos IGN
ICO http://ps2.ign.com/articles/164/164833p1.html - 9.4 hos IGN
Trailer til The Last Guardian
![]() ![]() Jeg ser frem til noget andet end den konstante strømning af FPS spil.
![]() Redigeret af SteffenD89 - 29-Maj-2010 kl. 00:24 |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Ser det her er en nyhed jeg ovenud glad for. Fik aldrig prøve de 2 spil, som skulle være noget af en spil oplevelse. Så det er jo perfekt, at de får sig en grafisk opdatering
![]() |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Hov, det skal lige siges, at det forventes at kollektionen udkommer før det tredje spil, det er dog ikke sikkert endnu.
|
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
Ja jeg er i samme situation som jer andre. har heller aldrig fået prøvet disse 2 spil.men ved at der er rigtig mange der beskriver dem som nogle spil man bare skal have prøvet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |