Hejsa
Jeg vil gerne gå fra trådløst bredbånd til en kablet forbindelse på min stationære computer. Derfor har jeg idag flyttet routeren samt delefilteret fra Yousee, fra stuen (hvor den plejer at stå), og op på kontoret på 1. sal, hvor min stationære pc står.
Info om min installation:
"Hoved" antennekablet går ind i et skab i vores entré. Her er det splittet til de ialt 3 antennestik i huset. Dette er gjort ved hjælp af 2 "T-splittere" som er sat sammen på en måde så jeg kan sætte de 3 antennekabler til som jeg har brug for. Det antennestik som routeren på 1. sal er sat til, er forbundet til den "første" splitter i denne samling (altså den splitter som sidder direkte på hovedkablet).
Problemet:
Så længe disse 2 "T-splittere" i skabet sidder sammen, så fungeren internetforbindelsen ikke. Fjerner jeg derimod splitteren som sidder oven i den første splitter, så virker nettet igen. Jeg har prøvet at erstatte splitter nr. 2 med en anden, uden held.
Det skal nævnes at denne samling hidtil har virket fint, da routeren stod i stuen og vi kun brugte det trådløse net.
Nogen ideer???
Hilsen Peter
Redigeret af petermyrup - 15-Februar-2010 kl. 22:57