recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Controller til ps3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketController til ps3

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Maj-2010
Status: Offline
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2010 kl. 11:15
Oprindeligt skrevet af Smed89 Smed89 skrev:

Dejligt med et alternativ! Den får dog ikke særlig gode bedømmelser på Amazon, men du lyder til at være tilfreds.. Hvor kan man få den til 199? Har lige søgt på navnet, men der kommer egentlig ikke noget op der er brugbart.. Havde håbet den var lidt billigere nu hvor den bruger batterier.. Sonys egen koster 100 kr. mere og så slipper man for batterier, men synes da stadig den skal tjekkes ud! :) - tak for input

OK jeg var vist lidt for hurtig til at sige "alle steder" - glemte at checke Dead
Jeg købte min for 2 år siden i Bilka i Fields. Det har nok været et restparti eller noget. Det lader til den vejl. pris er 299. det synes jeg nu stadig den er værd.

Redigeret af rumguf - 18-Juli-2010 kl. 11:16
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic
www.soundcloud.com/kbeesmusic
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2010 kl. 14:15
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Oprindeligt skrevet af Smed89 Smed89 skrev:

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Jeg skal helt sikkert have MOVE - isaer bue og pil spillet bliver grineren at proeve, mens SOCOM 4ligner noget ustyrlig lort med MOVE (men det ligner lort generelt). Time Crisis o.lign. bliver vel ogsaa skide fedt.

Har dog endnu ikke faaet overblik over om man er noed til at have begge controllere el. om det er afhaengigt af spil?

Tror det er sjovt i nogle få timer og derefter gider man ikke... - ligesom wii'en.. Smile

100% enig.

Move og Kinect (eller hvad det nu hedder) er sådan set bare et forsøg på at tage kunder fra Wii'en, som er en dille. Jeg skal ikke have det fis - hvis jeg skal bevæge mig gør jeg det til min styrke- og boksetræning.

Se evt. denne video

De gennemgår E3 og tager det mest esentielle - især disse bevægelsesstyrede controllere - og begrunder hvorfor E3 var så ringe i år.

Nu er I to og jeres lige nok ikke de eneste i målgruppen. Der er mange, der sikkert vil finde det sjovt, og bruge længere tid med det en med en alm. joypad. F.eks. er MOVE jo meget fedt til golf eller tennis. 

Men ja, det er ikke lavet til den hardcore gamer, men for familien. Og ja, det skal nok tage kunder fra Wii'en.

BORING!
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu