|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
steger ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() Sendt: 16-Marts-2010 kl. 20:08 |
Bredbånds tv - DBNET lagersalg af tv-bokse
Jeg overvejer at få bredbånds tv via dbnet. De har pt "lagersalg" af tv-bokse til salg, men der står INGEN specs eller billeder på forsiden af deres site. Er det noget man skal overveje? http://dbnet.dk/ |
|
BIO: Libratone Lounge, Panasonic TH-42PZ80.
PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64 |
|
![]() |
|
steger ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Bump! :)
|
|
PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64 |
|
![]() |
|
![]() |
Ingen der ved noget?
|
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Jamen, hvis du skal have bredbånds-tv, skal du under alle omstændigheder have en IPTV-boks, og så gør det jo ikke noget at den er gratis.
Men det overordnede spørgsmål skal først afklares: Kan du overhovedet få bredbånd (internetforbindelse og evt. telefoni) og bredbånds-tv (IPTV) hos Db.net? Så vidt jeg husker fra dine tidligere indlæg, bor du i etageejendom på Østerbro. Dn.net skriver at man sædvanligvis kræver 50 tilsluttet i en ejendom eller område. Du bør derfor henvende dig til deres kundeservice. Se mere her.) Bemærk, at denne tråd handler om kabel-tv, mens dit spørgsmål drejer sig om bredbånds-tv. Dn.net tilbyder også kabel-tv (analogt), men det er næppe noget de gider lægge ind til en enkelt husstand i en opgang. Redigeret af Vilhelm - 29-Marts-2010 kl. 14:39 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
![]() |
Vi er tilsluttet DBnet allerede, så ingen problemer der. Vi er dog desværre blevet afskåret fra at få yousee.
Ved du noget om de bokse de har?
|
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Nej, DBnet skriver ikke noget om dem. Jeg kan dog se at der tilbydes en boks til 1499 kr. Den kan modtage HD-kanaler. Det kan den gratis boks måske ikke. Jeg ville først finde ud af hvilke tv-pakker jeg ville have, og evt. ekstra tjenester, og så spørge til, hvilken boks der bliver brug for. Der er nok kun et par stykker at vælge imellem. Tilføjelse: Jeg kan se at der udleveres én gratis IPTV-boks ved oprettelse. Der findes disse 2 tv-bokse, hvoraf den ene er HD-boks. Her er en prisliste for ekstra bokse m.m. Her er en prisliste for tv-pakker m.m. Hertil er der så lagersalget... Redigeret af Vilhelm - 29-Marts-2010 kl. 15:37 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |