|
MAX Prisstigninger |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Naim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2004 Status: Offline Point: 425 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror bare at det er spørgsmål om tid, at HBO lukker. Det var engang en streaming tjenste med stor kvalitetet, men det er ikke megen kvalitet man ser efterhånden. Nu har man så prøvet med skod kanalerne som 4-5-6 og det er jo bunden af god tv. Jeg er på vej til at til opsige mit abonnement, da jeg savner nogle gode serier. De kan ikke leve på Sopranos, Wire og ligende.
|
|
Naim Nova
Dynaudio Heritage Special ZEN MK.II STD http://www.uwsonline.com/index.php |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12347 |
Det skulle da lige være fordi Zaslav er en gigantisk idiot, ikke fordi HBO er blevet så elendigt at de er ved at blive udkonkurreret. Lige nu er der rigeligt med hype om den nye sæson af White Lotus, The Pitt er den bedste hospitalsserie siden Greys Hvide Verden, de har stadig masser af Gamer of Thrones på vej, etc. |
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12347 |
Det var så ikke alle de fik den mulighed i deres mail, og vi er nogle der stadig ingen mail har fået, så derfor skrev jeg, som jeg gjorde. Jeg skal med glæde hoste 15,- mere op om måneden for at beholde adgang til HBO og alt hvad de tilbyder, stadig med 4K. EDIT: Jeg kan se at mailen tikkede ind 19.06 i aftes. Cirka fire timer efter jeg havde skaffet koden selv ![]() Redigeret af Naiera - 11 timer 60 minutter siden kl. 01:16 |
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1234 |
Ja, jeg fik heller ikke den mulighed. Jeg må se om jeg kan få fat i deres support på chat.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |