recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MAX Prisstigninger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MAX Prisstigninger

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Naim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-December-2004
Status: Offline
Point: 425
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11 timer 59 minutter siden kl. 21:13
Tror bare at det er spørgsmål om tid, at HBO lukker. Det var engang en streaming tjenste med stor kvalitetet, men det er ikke megen kvalitet man ser efterhånden. Nu har man så prøvet med skod kanalerne som 4-5-6 og det er jo bunden af god tv. Jeg er på vej til at til opsige mit abonnement, da jeg savner nogle gode serier. De kan ikke leve på Sopranos, Wire og ligende.
Naim Nova
Dynaudio Heritage Special
ZEN MK.II STD

http://www.uwsonline.com/index.php
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12347
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 58 minutter siden kl. 01:14
Oprindeligt skrevet af Naim Naim skrev:

Tror bare at det er spørgsmål om tid, at HBO lukker.

Det skulle da lige være fordi Zaslav er en gigantisk idiot, ikke fordi HBO er blevet så elendigt at de er ved at blive udkonkurreret. Lige nu er der rigeligt med hype om den nye sæson af White Lotus, The Pitt er den bedste hospitalsserie siden Greys Hvide Verden, de har stadig masser af Gamer of Thrones på vej, etc.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12347
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 57 minutter siden kl. 01:15
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Ja - i bunden af min mail står der
<p style="margin: 0px 0px 17px; line-height: 33px;"><font face="Arial, Helvetica, sans-serif" style="" size="2">For at indløse din nye livstidsrabat på 50% på Premium-abonnementet skal du klikke på "Indløs Nu". 

<p style="margin: 0px 0px 17px; line-height: 33px;"><font face="Arial, Helvetica, sans-serif" size="2">Når du har indløst kampagnekoden, opdateres dine abonnementsoplysninger, og livstidsrabatten på 50% vil blive anvendt på Premium-abonnementet med øjeblikkelig virkning. 

<p style="margin: 0px 0px 17px; line-height: 33px;"><font face="Arial, Helvetica, sans-serif" style="" size="2">Livstidsrabatten på 50% på Premium-abonnementet gælder, så længe du overholder de Vilkår og Betingelser, der fremgår nedenfor.

Det var så ikke alle de fik den mulighed i deres mail, og vi er nogle der stadig ingen mail har fået, så derfor skrev jeg, som jeg gjorde. Jeg skal med glæde hoste 15,- mere op om måneden for at beholde adgang til HBO og alt hvad de tilbyder, stadig med 4K.

EDIT: Jeg kan se at mailen tikkede ind 19.06 i aftes. Cirka fire timer efter jeg havde skaffet koden selv

Redigeret af Naiera - 7 timer 56 minutter siden kl. 01:16
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Point: 1234
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 54 minutter siden kl. 08:18
Ja, jeg fik heller ikke den mulighed. Jeg må se om jeg kan få fat i deres support på chat.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu