recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - vil dette kunne virke ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketvil dette kunne virke ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Direkte link til dette indlæg Emne: vil dette kunne virke ?
    Sendt: 30-September-2007 kl. 22:53

Hej

jeg bliver nok nød til at starte  fra starten lige pt spiller jeg på en CRT skærm på 20 tommer mit gamle tv sage bang og gik dødt så der skal nok et nyt ind på et tidspunkt .

men har lige købt mig en ps3 fra usa  for der var jo ingen probllemer med spil  for de er jo ragion fri  ... men åbenbart kun vis den senere igenemn HDMI porten ellers ikke  så her kommer det vil dette kunne lage sig gøre det skal lige siges at  lige pt er den smeket igenenm min dvd HDD reocorder for at lave sinalet om til pal. vis man sate et HDMI til DVI i ps3 og så sate en DVI til Component vil den så kunne sende  et billet ud  ved ikke hvorfor  sony har lavet detsådan at den kun er ragion fri for spil når det køre igenemn HDMI porten men er hvad jeg har fåget læst mig fram til  men hvad siger  de klove hover 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu