|
Reparation af HDMI på Onkyo 906? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
gbbruus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2009 Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej i Forummet
For 14 dage siden skete det samme for min Onkyo TX-NR906 pludselig forsvandt billedet fra projektoren, men lyden var intakt.....og forstærkeren var sindsyg varm - ud fra hvad I skriver, så må jeg vel konkludere at når billeder ikke mere bliver overført fra forstærkeren til projektoren er HDMI udgangen/boardet brændt af :-(
Har ligeledes skrevet til siden I foreslår, men får også beskeden "This serial/unit does not need this update" Hvad kan/skal jeg gøre - nogen gode råd ? This Serial/Unit does not need this update. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gå ind Og vælg at du har HDMI problemer og lydproblemer. Det plejer at virke.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |