|
Sonos playbar justering af lyd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thebossdk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2015 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-November-2015 kl. 07:26 |
Hej alle
Jeg har investeret i en Sonos playbar og 2 stk Sonos play 1 som surround anlæg til mit Samsung UEF46F8005, opsætingen gik rimeligt nemt, men desværre får jeg en irriterende meddelelse på skærmen hver gang jeg skal justere lyden “dit tv er indstillet til at anvende eksterne højtalere. Juster lydstyrken direkte på de tilsluttede højtalere” ![]() Sonos er inde på at problemet er der, men desværre kan jeg ikke finde nogen løsning til at få denne meddelelse væk. Som jeg ser det skal man evt. investere i en ny remote, hvilket jeg vil være ret træt af, da jeg både har en touch og en alm remote. det er den alm remote jeg bruger, da playbar ikke kan kende touch remoten. Forslag modtages meget gerne til en løsning på problemet
Redigeret af thebossdk - 30-November-2015 kl. 08:08 |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Touch-remoten kører via Bluetooth og Playbar modtager kun IR-signaler. Derfor virker dén ikke.
Personligt ville jeg nok investere i en ekstern remote, såsom en Logitech Smart Control, og så bruge kommandoer fra et andet TV til at styre Playbar med. Den løsning bruger jeg selv. Med dét sagt, så har mine forældre dog fået deres D8000 til at droppe beskeden, så jeg kan lige prøve at få deres indstillinger vristet fra dem. Det må næsten være identisk. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
thebossdk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2015 Status: Offline Point: 2 |
Hej Torben
Det ville være super hvis du kunne få dine forældres indstillinger. Da jeg er lidt af en pefektionist irriterer det mig at det ikke virker ordentligt, det kan bruges, men ville være rigtig glad for at blive af med den irriterende meddelelse
|
|
![]() |
|
serano ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 331 |
Kom der nogen løsning på den her udfordring? :-)
|
|
Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1 Synology Apple TV4K PS4 |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
De to TV havde ikke samme indstillinger desværre. F var lidt anderledes i menuerne end D (som er 2 generationer ældre).
|
|
|
|
![]() |
|
serano ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 331 |
Jeg vil gerne høre hvad løsningen var på det, jeg har nemlig C-modellen herhjemme :-) Det kunne jo være det var det samme.
Redigeret af serano - 22-Marts-2016 kl. 17:34 |
|
Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1 Synology Apple TV4K PS4 |
|
![]() |
|
Der var nu ikke noget hokus-pokus i det. På mine forældres D8005 forsvandt ikonet når man valgte at der var et eksternt anlæg koblet til i lydmenuen.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |