recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Defekt subwoofer.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Defekt subwoofer.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Flash! Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2016
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flash! Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2016 kl. 23:58
Hvor er det dog langt ude at de ikke vil hjælpe dig. SA kan da selv ud fra serienummeret se hvornår den er produceret og forretningen skal du lige huske at give en skideballe. Geeezzz!
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2016 kl. 01:01
Enig! Rigtig dårlig service, fra System Audio's side!

M.v.h.
Til top
tdj89 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2009
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tdj89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2016 kl. 01:05
Ja, desværre. Det er også grunden til, at det ikke bliver en SA sub denne gang. 

Det serienr jeg har indtastet, er en Saxo 10 centerhøjtale. En højtale jeg aldrig har ejet. Det gør det så heller ikke nemmere at overbevise SA, når butikken fjumrer med deres kvitteringssystem. På kvitteringen står der Saxo 10, fremfor Saxo 10 sub. 

Redigeret af tdj89 - 09-Marts-2016 kl. 01:09
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2016 kl. 19:47
Oprindeligt skrevet af tdj89 tdj89 skrev:

JørgenT

Du er velkommen til at smide et bud :)
Den er tre år gammel her d. 28/3. Nyprisen var og er stadig 3499,-
Den eneste kosmetisk-skade den har, er den på billede 3.

Du har fået en PM. Smile

Mvh. JørgenT
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2016 kl. 20:37
Tilbage til butikken og pres dem på maven. De er jo indirekte årsag til din manglende garantidækning nu.
Hvem snakkede du med ved SA?

Da jeg i får nogle år siden havde en defekt SE200 sub var de ret hjælpsomme!
Til top
tdj89 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tdj89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2016 kl. 20:47
Preps

Butikken har ikke svaret på min mail fra i mandags. Dette forventede jeg heller ikke, da der også var mange kommunikations-problemer, da der var problemer efter købet. Jeg kan godt troppe op og brokke mig, men de vil sige, at jeg skulle have kigget direkte på højtalen, hvilket jo også er rigtig nok.

Jeg snakkede med Jakob ved SA. Han sagde, at der ikke var en Saxo 10 sub på kvitteringen men en Saxo 10 centerhøjtale (fordi der står Saxo 10 på kvittering), og det er også en Saxo 10 centerhøjtale jeg har registreret fremfor en Saxo 10 sub. Så han forslog, at jeg skulle undersøge om indboforsikringen dækkede. 
Til top
tdj89 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tdj89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2016 kl. 12:10
Både butik og SA er vendt tilbage, og har tilbudt at lave den ClapSmile
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2016 kl. 12:25
Tillykke! Tror de har set tråden
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu