|
lyd og Samsung tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hansen07 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juli-2008 Sted: Denmark,Munkebo Status: Offline Point: 77 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Marts-2016 kl. 17:58 |
Hej
vores setup er Pioneer vsx-528 hvor til der er koblet Bluray/tdc boks/apple tv via HDMI fra Pioneer vsx-528 HDMI til SAMSUNG UE48JU6745UXXE HDMI 3 ARC ingang fra de 3 spiller det bare, problemet er når jeg vil bruge youtube/Netflix appen på tvet er der problemer med lyden der skal jeg ind og vælge Pioneer og Samsung skriver "connecter to Anynet+ enhed" Og det skal jeg gøre hvergang er det slet ikke muligt at det selv kan gøre det (eller skal jeg have en anden AVR", alt andet er godt super billede på alm hd og 4K Netflix har haft det en mdr setup Pioneer vsx-528: HDMI CEC = ON HDMI ARC = ON MVH KSH |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |