recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KILLZONE 3D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKILLZONE 3D

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2010 kl. 17:12

Der er faktisk rigtig god baggrundshistorie til spillet. Det er bare en skam KZ2 slagter denne.. Helghast er faktisk ikke engang de onde o_0

Det fremgår da også i 2'eren at menneskene er imperialisterne og at Helghast ikke nødvendigvis er helt igennem onde uden grund. Men det hjælper at have spillet 1'eren. 

BORING!
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 1755
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2010 kl. 17:28
Tror da det var Killzone jeg så 3D demo fra hos Sony da de udstillede deres 3D skærm i en Sony butik i fields. 

Det så rigtig godt ud. En kugle der kommer direkte mod en selv osv. Ret fed effekt.
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2010 kl. 19:38
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Der er faktisk rigtig god baggrundshistorie til spillet. Det er bare en skam KZ2 slagter denne.. Helghast er faktisk ikke engang de onde o_0

Det fremgår da også i 2'eren at menneskene er imperialisterne og at Helghast ikke nødvendigvis er helt igennem onde uden grund. Men det hjælper at have spillet 1'eren. 

Jeg må være ærlig og sige at jeg ikke har lagt alt for meget mærke til historien - ellers også er det bare glemtTongue 3. mulighed er at jeg har været fuld da jeg har spillet det hahaLOL

Anyway - Helghast bliver faktisk angrebet fordi de var lidt grådige. Det kan man så synes om som man vil men det gad ISA ikke og finde sig i.

Det var noget med at Helghan og Vekta planeterne som Heghast ejer er et knudepunkt i rummet hvor mange rumfly kommer forbi. Da Helghast valgte at tage skat for disse gennemflyvninger krævede ISA at det brød denne skat.

Sådan husker jeg det i hvert fald. Faktum er i hvert fald at Heghast er ikke de rigtige onde, og det viser sig også ved at de er et handelsfolk og ikke et krigerfolk. - Der er en masse baggrundstof som jeg fik sammen med et playstation magazine den ene gang. Meget interessant.

Desuden er jeg også en smule skuffet at vi ikke kommer til at spille som Heghast, men det kan jo være at der kommer en PSP udgave hvor vi får lov til dette.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2010 kl. 22:27

Helghast har dog i hvert fald en leder, som har forstået at udnytte situation til egen fordel :)  

EDIT: ..havde en leder...

Redigeret af amorbavian - 25-Maj-2010 kl. 22:27

BORING!
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu