|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Shooter DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() Sendt: 28-Maj-2010 kl. 23:37 |
vil ps3 når der kommer opdatering som vil gøre at den understøtter 3D være på niveau med standalone 3D blu-ray afspiller? her tænker jeg på vil den kunne vise full-hd og 3D når den jo kun er firmware updated og ikke bygget til det fra start? |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
de demo'r som er ude på nettet, og den satkanal jeg har, kører kun splittet billeder i 1920x1080, så hvis vi kan få dem gengivet i det format så får vi ingen problemer.
problemer kommer vel nok når den skal klare 3840x1080 , som tv't bør køre i hdmi 1.4, for at vise en FullHD 3D film, det tror jeg ikke ps3 kan håndtere så den vil nok nedscalere 3D til det halve?
|
|
![]() |
|
Shooter DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
okay så skulle man måske købe en panasonic blu-ray med 3D
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Ja, og så et tv som understøtter 3D. Det M87 du har i din signatur, kan ikke vise 3D
![]() |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Ifølge nyhed på recordere.dk er det med full 3D
|
|
![]() |
|
![]() |
lyder godt at jeg så ikke behøver skifte min ps3 ud med en standalone blu-ray afspiller og til sploink så køber jeg snart panasonic vt20 inkl. 4 års garanti og 2 3D briller fra fladskærmsshoppen for 18000kr. så skulle den være hjemme
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |