|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
frosig ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 03-August-2006 kl. 09:01 |
Hejsa Jeg sidder og overvejer at købe et Samsung LCD tv, men jeg er meget i tvivl om, hvad jeg skal vælge. Hvor meget bedre er M modellerne bedre end R modellerne? Hvilke ekstra features giver det? Jeg har kig på LE-40M71B, men jeg er ikke helt overbevist om, at det skal være 40". Har overvejet at det kun skal være 32", men så kan jeg ikke finde en M udgave af den nyeste model. Jeg kan kun finde LE-32R71B. Findes der en M model i 32" eller er den måske på vej? Tak, Rasmus |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Der er lidt om netop M71 på denne side. http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id =1154386702&archive=&start_from Redigeret af Pokerface - 03-August-2006 kl. 09:26 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
frosig ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Tak! Det lyder jo fantastisk. Der kommer en 32" udgave i august eller september Jeg er, som de fleste andre, en utålmodig sjæl, så er der mon en, der ved, hvornår LE-32M71B vil komme på markedet (mere præcist end august eller september)? Jeg mangler også svar på, hvilke forskelle der er på R og M. Jeg vil meget gerne vide, om det kan betale sig at give det mere for M modellen. |
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg fundet lidt om forskellene på de to modeller (http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13271), men der må være mere. Jeg har også stadigvæk spørgsmålet vedr. datoen for hvornår 32" udgaven kommer på markedet... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |