recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Meget i tvivl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMeget i tvivl

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cmglobal Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Juni-2006
Sted: Borup
Status: Offline
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Emne: Meget i tvivl
    Sendt: 03-August-2006 kl. 16:05
nu har jeg et stykke tid gået og set på forskellige tv, har endnu ikke kunne finde en butik der har udstillet et panasonic fladskærmstv har ellers hørt meget godt om dem... men har har lidt kig på følgende skærme

LG 42PC1RR til ca 13.000
Panasonic TH 42PV60 15.000
Samsung LE-40R72B 15.000

har dog som sagt ikke set panasonicen live!!! tvet skal koste omkring de 15.000 nogen der har noget positivt/negativt at sige om disse skærme eller evt andre forslag til en skærm i samme prisklasse??

går meget op i billed kvalitet og samtidigt må det slf gerne være et pænt tv men det er ikke alfa omega!!
havde håbet på 2 hdmi stik men det er langt fra de fleste der har det endnu kan jeg se!!

har også set på en brugt pioneer men denne skærm er vidst en ældre model hedder vidst PDP435PE nogen der har noget erfaring med denne, eller er den helt yt i forhold til de andre!!!

håber nogle der har noget viden om disse skærme!!

Til top
janpetri Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2006 kl. 16:48

Hej

Kan kun sige at jeg har Panasonic modellen. Den er bare helt fantastisk med godt billede på almindeligt antenne. Klart det bedste jeg har set til prisen. (og jeg har set mange

Jan

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2006 kl. 18:06

I dette selskab er der ikke nogen tvivl:Lg er et rigtigt godt køb,men Pana er bare endnu bedre......du kan roligt bestille den(også uden at have set den)-du bliver ikke skuffet.

p.s har du været i 2tal eller Expert? de har næsten altid en PANA udstillet.

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu