|
Skal jeg se Broen (dansk/svensk serie)? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Ole G ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hun spiller ikke bare en nørdet kriminalbetjent, men en kriminalbetjent med Aspergers. Jeg synes hun gør det godt og efter min mening er Broen mindst lige så god som Forbrydelsen.
|
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
|
x2
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det var så ikke en sammenligning af de to, men en drilagtig bemærkning til trådstarter, når han ikke har set Hvidsten, selvom den blev anbefalet. |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6683 |
|
Ja, der var en meget lang tråd, hvor trådstarter kom med det samme spørgsmål om Hvidsten gruppen, som han/hun nu kommer med om Broen. Der var rigtig mange gode råd om Hvidsten gruppen, så jeg synes at trådstarter skal få set den først. Når vi så får en tilbagemelding på den, så kan vi vel skyde os ind på trådstarters smag, og svare begavet på hans/hendes spørgsmål.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
|
Jeg må indrømme jeg synes det er et underligt spørgsmål trådstarter kommer med. Hvorfor finder du ikke nogle anmeldelser? Dem findes der masser af.
|
||
![]() |
||
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1685 |
|
Synes serien var det meste andet overlegen. Meget velproduceret og gode karakterer med dybde (selvom den kvindelige efterforsker kunne være lidt irriterende?)
|
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
|
Nej.
|
||
.....
|
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
|
Jo.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Måske - for at gøre forvirringen komplet :-D |
||
![]() |
||
|
![]() |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Så de 2 første afsnit, så slettede jeg de øvrige der var optaget.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
|
Så den på Netflix sammen med min kæreste. Blev positivt overrasket over den. Ser frem til Sæson 2
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |