|
er der andre Zombie serier ala the walking dead ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ronny73 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-September-2013 kl. 20:46 |
jeg er ret fasineret af denne serie har alle 3 sæsoner, og mangler mere. så er der andet ?
|
|
![]() |
|
Ottendahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 80 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.imdb.com/search/title?keywords=zombie&production_status=released&sort=user_rating&title_type=feature,tv_series
Eller prøv Google ;-) |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mig bekendt ikke mere som tv-serie. Og hvis der skulle være noget, er det sikkert crap. Men hvis du vil have mere af TWD så prøv originalen: tegneserien. Som med de flere filmatiseringer er originalen bedre. Dermed ikke sagt at tv-serien er dårlig - på ingen måde - jeg er pjattet med den, men tegneserien ..... wow!!!
Der er masser af (gode og dårlige) zombie film, hvilket du sikkert godt ved. Det er en tråd for sig selv værd.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |