|
Homeland 3 sæson starter iaften |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Sæson 1 er på Netflix. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
|
CDON.COM, Elgiganten og Stereo Studio har sæson 1 til 99,- og sæson 2 til 299,-
Redigeret af Giffel - 06-Oktober-2013 kl. 13:27 |
||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
|
Helt sikkert. Det var jo også mere hvis man nu ville starte med sæson 1 og se om det overhovedet var noget. |
||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
||
![]() |
||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2119 |
|
|
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
||
![]() |
||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
|
Det er en supergod serie med gode skuespillere
Kan ikke anbefale at se starten af sæson 3, da man så vil tage meget af spændingen ud af sæson 1 og 2. Se den forfra |
||
![]() |
||
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
|
Enig. Syntes det er en serie der kræver man har set den fra starten. Der er en rød tråd hele vejen igennem og man misser mange sammenhænge hvis man starter fra sæson 3. Samtidig, tror jeg også man ødelægger sæsom 1+2 hvis man ligger ud med et par afsnit af sæson 3. Jeg havde allerede set sæson 1 da de viste den første gang og var heldig at opdage genudsendelsen på DR 3. Så er klar til sæson 3.
Redigeret af Silentbob - 07-Oktober-2013 kl. 07:49 |
||
![]() |
||
Simon, TC ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
|
Det giver absolut ingen mening, at hoppe direkte på sæson 3, af en serie som 'Homeland' - Både i forhold til historien og persongalleriet.
Og så er der nogle kæmpe spoilere, som vil ødelægge meget af de første to sæsoner hvis man ikke har set dem. |
||
Tape Connection MKII
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Jeg så afsnittet i går, og *gab* det var for kedeligt for mig. Så nu venter jeg på Walking Dead istedet
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |