|
forudbestiling hos elgiganten |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
kal-el ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mine skulle være sendt med post danmark da man kan vælge at få dem sendt til sit nærmeste posthus det gør de bare ikke de bruger nemlig kun gls så de skrev kl 7 om morgen at de havde en pak som de ikke kunne aflevere, så jeg skulle ringe og giv en ny adresse de kunne aflevere den på
|
|
![]() |
|
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ha! Nu har de bedt mig anmelde "Twin Peaks the entire mystery", som de aldrig har afsendt til mig, jeg er spændt på om de har hævet de kr. 499.-
Det tog i øvrigt en uge at få svar på den mail jeg sendte til dem ang. status på ordren. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |