|
Hjælp til Biograf Setup |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Charley ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Marts-2016 Sted: Nykøbing.mors Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Marts-2016 kl. 23:21 |
Hej er i gang med at sætte mit hjemme bio op og kunne godt bruge lidt hjælp da jeg er kommet i tanke om om det vil være en god idé at tilslutte min pioneer sc-lx81 til en effektforstærker.
Mit setup består lige nu af Forstærker: Pioneer SC-LX81 Front højttalere: Monitor Audio bronze 6 Center højttalere: Monitor Audio bronze Side højttalere: Monitor Audio silver fx Bag højttalere: Monitor Audio silver 1 Biograf Lærede: ? Biograf Projekter: ? Diverse Kabler: Clictronic |
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor vil du have en effekt på?
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det undrer sgu også mig! ![]() Redigeret af jacobe - 31-Marts-2016 kl. 22:19 |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |