|
panasonic fjern optagelse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Juni-2022 kl. 09:28 |
Når jeg forsøger og bestille optagelser i panasonic app´n kommer flg fejl pt, andre med dette problem.
alt udstyr er genstartet switche, routere mv for at udelukke, det har virker i sidste uge. der er ikke lavet nogen ændringer her.
![]() |
|
![]() |
|
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du opdateret din enhed?
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
optageren har der ikke været fw til længe
computeren er der ikke lavet ændringer på når der tilgåes linket https://www.rec.panasonic.com/pid/home kommer der efter et stykke tid flg fejl : ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |