|
Hjælp til valg af ny printer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
petite_machine ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 13:30 |
Hej alle
Vi står og skal have en ny printer, og søger derfor lidt råd og vejledning. Den skal gerne have: Wifi print Airprint Scan til mail Ikke for dyre patroner Hvad kan i anbefale? Mvh. Karsten |
|
![]() |
|
petite_machine ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har selv kig på Hp Photosmart 6520
http://www8.hp.com/dk/da/products/printers/product-detail.html?oid=5271615#!tab=features Nogen der har erfaringer med denne model? Mvh. Karsten |
|
![]() |
|
Ved i hvad HP's ePrint betyder?
Skal man sende en mail til printeren med det dokument der skal pintes? Kan man ikke blot tilføje printeren på computeren, som en netvækspinter? Mvh. Karsten |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Du kan med eprint printe når du ikke er hjemme. Altså sende en mail som bliver udskrevet. Du kan også bruge som almindelig printer
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1026 |
Canons MG-serie kunne også være en mulighed - f.eks. de nye 5550, 6450 eller 7150.
Udmærker sig bl.a. ved ikke at fylde så meget (som fx den HP-model, du henviser til, der ikke kan være på en alm. hylde) samt stor udbredelse af kopi-patroner. Det sidste er vigtigt, hvis du ikke vil købe dig fattig i printpatroner. |
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Jeg søger også en printer med samme krav - nogle nye forslag ikke købsanbefalinger?
|
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Hej. Jeg kan anbefale Brothers multifunktions printere. Har selv Brother MFC-6490CW. Det funker bare. Scan direkte til PDF, e-mail, jpg (bruger stort set kun PDF) osv., osv. Ved ikke lige hvilke modeller der er aktuelle idag - min er nogle år gammel. Men Brother kan anbefales.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Helt klart Canon Pixma MG5350
Så kan du købe partroner ved inkpro.dk :)
|
|
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Har næsten lige købt en Canon MG6450 til hjemmet, og den er vi rigtig glade for herhjemme.
De efterspurgte kriterier bliver i hvert fald overholdt af denne, så det kunne være en mulighed. |
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Tak for inputs, jeg vil kigge på jeres bud
![]() |
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |