|
løst stik til oplader |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mondeo93 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Januar-2014 kl. 21:43 |
Jeg har en PC Zepto Znote 6025WD hvor stikket på laderen netop er gået i stykker.
Er det ikke muligt at få et stik i løst væk, til få kroner, jeg kan lodde på, da jeg ikke gider at give 200-300 kr for en ny omformer, hvis det altså er muligt at få et stik der passer til Zepto PCen Hilsen Ulrik |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det garanteret, men du må nok selv igang med at måle dimensionerne på stikket ,medmindre du tager laderen under armen og går ned i den nærmeste butik, der sælger elektronik komponenter, og får dem til at hjælpe dig med at finde det rigtige stik. Der er f.eks. elektronik-lavpris i århus.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
mondeo93 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
Der nok ikke andet for, end at måle og besøge en elektronik forretning, for jeg har søgt på nettet og det eneste der kommer frem er en række med 8 adaptere men der følger så også en omformer med og så ryger prisen op på 200 kr
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Søg på ebay.co.uk efter noget i stil med "laptop dc power supply plug solder" eller blot "dc power supply plug solder". Nøgleordet er her "solder" - ellers får du blot en liste over komplette adaptere.
Eller tag ned i den lokale genbrugsbutik og kig i kassen med gamle strømforsyninger (sådan en kasse har de fleste af den slags butikker vel?) De koster typisk ikke mere end 10 kr./stk. så det overlever man nok selv om det kun er stikket man skal bruge. |
|
![]() |
|
Looklight ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
Panasonic TH-42PZ85
Panasonic DMP-BD55 Kiss VR-588 Onkyo TX-SR706 PS3 m500Gb hdd Focal Sib XL 5.1 |
|
![]() |
|
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
ja en mulighed genbrugs pladsen. de har vel en stor kasse med kabel og henne i den due må nok li spøger inden du tager. for man må vist ikke hele gøre det. vis man spøger så må man nok
|
|
![]() |
|
Okay takker, Jeg vil prøve forslagene af
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4719 |
Hej.
Jeg ved ikke hvor du bor, men ellers kan du få hvad du skal bruge hos Brinck Elektronik - Din ELEXTRA.dk butik i København: Her er et link med priser: Og et link til hvor de bor: Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Hvis du er uheldig, kan din nuværende lader være brændt af, som følge af kortslutning i ledningen. Det er før set.
|
|
![]() |
|
Nej den er ikke brændt af, stikket på laderen er bare gået i stykker, Brinck elektronik kender jeg godt, så jeg kigger lige online efter et DC stik med den størrelse jeg skal bruge
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |