|
Full HD 15,6 tommer - ulden? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
A.Morup ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Marts-2014 kl. 09:34 |
Hej Forum!
Har købt en Medion bærbar til min søn - kunne ikke stå for fristelsen til at gå helt op i Full HD, selvom skærmen kun er 15,6 tommer.
Jeg ved godt at man ikke kan forvente det bedste, når det er Medion, men jeg undrer mig nu alligevel over, at rigtig mange menuer i Windows 8 og diverse programmer står usædvaligt "uldent" på skærmen. Det kan ikke være et hardware-problem, for i nogle menuer står teksten knivskarpt og flot.
Er det bare fordi de færreste programmer er designet til at køre i 1920 x 1080 pixel, eller er der noget jeg kan gøre for at få et skarpere billede?
Takker for alle tips!
Anders |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan justere Cleartype.
Her er en vejledning, hvis du ikke kan finde det selv: |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
A.Morup ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej KB!
Tak for tippet - det lyder helt rigtigt!
Takker
Anders
|
|
Video: Samsung UE46F8005, Panasonic BD60 bluray og Octagon SF 1028P recorder
Audio: Onkyo TX-SR508 Receiver, Dali Zensor 1, Dali Zensor Vokal, Dali 9F Sub og Jamo 160 i 5.1 surround |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |