recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gå væk, Yahoo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gå væk, Yahoo

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2058
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2014 kl. 16:11
Er der nyt i sagen?
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2014 kl. 16:53
Jeg undre mig over hvor i får alt det "lort" ind på jeres pc fra, jeg surfer selv omkring 8 timer dagligt på nettet og får aldrig dette "lort" på min pc, men måske fordi jeg aldrig har været på fjæsbog, hvem ved
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2014 kl. 17:29
Det er også første gang jeg har fået sådan noget "lort" på min pc.

Bruger den også meget til diverse internet.

Jeg fik mit ned da jeg skulle hente et program til at redigere billeder med.

Jeg er ellers meget påpasseligt med ikke at få noget ned på pc'en, men jeg opdagede intet før det var for sent.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2014 kl. 17:52
Jeg er ikke på Facebook
Slumretilstand holdte op med at fungere, og jeg udførte en gendannelse af systemet
Yahoo/awesome var der, da jeg tændte computeren første gang efter gendannelsen
Og gendannelsen løste ikke problemet med slumetilstand, men til gengæld fik jeg prygl med virus
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2014 kl. 17:55
Pipper - nu ved jeg jo ikke lige hvad det er for en applikation du har hentet til at redigere billeder med, men umiddelbart ville jeg sige: irfanview, Gimp - afhængig af hvad det er for noget "redigering" du vil lave. Mere har du ikke rigtigt behov for.
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2014 kl. 18:27
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

Pipper - nu ved jeg jo ikke lige hvad det er for en applikation du har hentet til at redigere billeder med, men umiddelbart ville jeg sige: irfanview, Gimp - afhængig af hvad det er for noget "redigering" du vil lave. Mere har du ikke rigtigt behov for.

Tak for rådet :-)

Men det var FileMinimizer.

Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2014 kl. 18:27
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Jeg er ikke på Facebook
Slumretilstand holdte op med at fungere, og jeg udførte en gendannelse af systemet
Yahoo/awesome var der, da jeg tændte computeren første gang efter gendannelsen
Og gendannelsen løste ikke problemet med slumetilstand, men til gengæld fik jeg prygl med virus

Har du fået fjernet virusen?
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2014 kl. 19:25
Ja, med Spyhunter
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2014 kl. 21:31
@Pipper  - tja der er irfanview stadig et bedre værktøj.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu