recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til ny printer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til ny printer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Eblermeister Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-August-2013
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eblermeister Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til ny printer
    Sendt: 13-Februar-2014 kl. 22:49
Hej!

Jeg er en universitetsstuderende som leder efter en ny printer. Jeg printer meget til studiet og har derfor brug for en printer som har billige patroner(evt. u-originale). Udover dette ønskes det at den har Wi-Fi og (hvis muligt) kan printe dobbelt sider.. 

Prisen skal helst være under 600 kr. - Har i nogen forslag?

På forhånd tak :)
Til top
u2pia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Januar-2010
Sted: Slagelse, DK
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér u2pia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2014 kl. 08:06
Jeg anbefaler altid folk at købe en laserprinter. Den er klart billigst i drift.

For 564,- kan du købe en Dell Wireless Laser Printer B1160w

http://www.cinemagic.dk/shop/dell-wireless-laser-323661p.html

Eller en Brother HL 2135W til 671,-

http://www.proshop.dk/Printer/Brother-HL-2135W-Monochrome-Laser-2342684.html?utm_source=edbpriser&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite
Til top
Eblermeister Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-August-2013
Sted: Ikast, Danmark
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eblermeister Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2014 kl. 08:20
Mange tak for dit svar!
Jeg kan dog med det samme se at jeg har lavet en fejl ved at glemme at skrive at den hvis muligt, gerne skulle kunne scanne.. men antager at det ikke er muligt med en laser printer, da de er højere i pris?
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Point: 909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2014 kl. 09:08
Hvis du skal printe meget, så er er en blækprinter dødfødt. Det bliver alt for dyrt.

Når du gerne vil skanne også, så skal du op i nærheden af 1.000 kr (og op). u2pia linker til Proshop, som har nogle wifi multifunktionsprintere i det prisleje, f.eks. http://www.proshop.dk/Printer/Samsung-SCX-3405W-2319249.html eller http://www.proshop.dk/Printer/Brother-DCP-7055W-2348003.html.

Der er masser af muligheder.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2014 kl. 11:22
Hvis det er et krav at den kan printe på begge sider, så kan du ikke undgå at komme op i en fysisk temmelig stor kasse. Der er en masse mekanik der skal til for at kunne printe på begge sider og det fylder altså. Så gå i en laserprinter. Den er LANGT billigere i drift og jeg vil umiddelbart skyde på at du efter de første 1000 sider har tjent det ind igen i stedet for at købe en inkjetprinter. - Hvis du på nogen som helst måde kan undgå at bruge farve, så gør det. - eventuelt brug printeren hjemme til kladder hvor farver ikke er nødvendige og så print i farve på uni. Deres konicakasser er af en helt anden kvalitet og fungerer rigtigt godt til det.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu