recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til ny printer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til ny printer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Eblermeister Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-August-2013
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eblermeister Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til ny printer
    Sendt: 13-Februar-2014 kl. 22:49
Hej!

Jeg er en universitetsstuderende som leder efter en ny printer. Jeg printer meget til studiet og har derfor brug for en printer som har billige patroner(evt. u-originale). Udover dette ønskes det at den har Wi-Fi og (hvis muligt) kan printe dobbelt sider.. 

Prisen skal helst være under 600 kr. - Har i nogen forslag?

På forhånd tak :)
Til top
u2pia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Januar-2010
Sted: Slagelse, DK
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér u2pia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2014 kl. 08:06
Jeg anbefaler altid folk at købe en laserprinter. Den er klart billigst i drift.

For 564,- kan du købe en Dell Wireless Laser Printer B1160w

http://www.cinemagic.dk/shop/dell-wireless-laser-323661p.html

Eller en Brother HL 2135W til 671,-

http://www.proshop.dk/Printer/Brother-HL-2135W-Monochrome-Laser-2342684.html?utm_source=edbpriser&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite
Til top
Eblermeister Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-August-2013
Sted: Ikast, Danmark
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eblermeister Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2014 kl. 08:20