|
Lenovo T430i og scroll på touchpad'en |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Flatcurve ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Februar-2014 kl. 10:18 |
Hejsa Alle sammen
Håber der en derude der til dette problem....? Jeg har denne her Lenovo T430i, og det er mega træls, at man ikke kan scroll'e ude i siden på touchpad'en. Er der nogen der kender et fix??? Mvh og tak for hjælpen
|
|
![]() |
|
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan du ændre under avanceret museindstillinger - Intellipoint tror jeg fanen heder under "Mus" i kontrolpanelet.
PÅ min Carbon X1 kan jeg scrolle med 2 fingre overalt på trackpad, eller som du nævner ude til højre med en enkelt finger. Tror faktisk nok at 1 finger scroll til højre er standard så det er da underligt du ikke kan det! /Ehlz Redigeret af Ehlz - 20-Februar-2014 kl. 10:48 |
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Jeg tror, du skal bare vænne dig til at scroll'e med 2 fingre på de nyere modeller touchpad.
Redigeret af zeryus - 20-Februar-2014 kl. 11:00 |
|
![]() |
|
Flatcurve ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
Nope, det virker ikke på den, og i kontrolpanel har jeg ikke de indstillings muligheder. Jeg ville elske at kunne bruge 2-finger metoden.
|
|
![]() |
|
![]() Her kan i se mine muligheder.
|
|
![]() |
|
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
Som udgangspunkt tror jeg du skal hente og installere den nyeste trackpad driver fra lenovos hjemmeside. Det løser næsten 100% sikkert din udfordring!
/Ehlz Ps: Hvis du også har problemer med at det trådløse netkort har svært ved at finde forbindelsen igen efter din computer har været i dvale, så afhjælper opdatering af Bios dette problem. Den er også tilgængelig på Lenovos hjemmeside under support. Redigeret af Ehlz - 20-Februar-2014 kl. 12:07 |
|
![]() |
|
Super tusinde tak, jeg havde kun prøvet at google rundt. Jeg kigger lige på Lenovo.
|
|
![]() |
|
Genialt, tek for at lede mig på rette spor, og det siger jo sig selv, at søge hos Lenovo. Men var helt blind i det. Men er fixet nu, og kan bruge både 2-finger og højre kant.
Fik lige reddet min dag der
![]() |
|
![]() |
|
Fedt du fik det fikset!
God dag /Ehlz |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |