|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nikolaj13 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() Sendt: 12-Maj-2010 kl. 13:25 |
Nogen der har prøvet disse maskiner.
Har følgende spøgsmål.
Hvilket format kan der optages i, hvis Hd bliver fuld hvad gør man så?
Nogen der har prøvet med Kort fra Yousee eller stofa?
|
|
![]() |
|
dkwolf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() |
De optager vel bare normalt i TS format, på samme måde som YouSee boksen gør. Men det bliver bare ikke krypteret som i YouSee boksen.
Redigeret af dkwolf - 12-Maj-2010 kl. 15:23 |
|
Thomas
Samsumg LE-40R87 40" Samsung 3126 HD HDD recorder (med 500Gb HDD mod) Sony BDP-S550 Blu-Ray Sony DG820 receiver 5.1 Gale Junior højtaler system |
|
![]() |
|
dkwolf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() |
ah har nu fundet brugervejledningen til den http://www.samsung.com/dk/support/download/supportDown.do?type=dvd&type_cd=13070000&subtype=DVD&subtype_cd=dvd&model_nm=BD-C8200&mType=CD&vType=L&prd_ia_cd=13010700&disp_nm=BD-C8200 Den optager på samme måde som YouSee boksen gør, den laver en 1:1 optagelse. Så det man ser er det den gemmer. Men du skal nok ikke regne med at kunne hente noget som helst ud, jo mere jeg læste af den brugervejledning jo mere tror jeg at dens optagelser også er krypteret af en hardware key, så man kander det fra YouSee boksen. |
|
Thomas
Samsumg LE-40R87 40" Samsung 3126 HD HDD recorder (med 500Gb HDD mod) Sony BDP-S550 Blu-Ray Sony DG820 receiver 5.1 Gale Junior højtaler system |
|
![]() |
|
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
![]() |
Så er det ikke der jeg skal kaste mine penge hen
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |