recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ReelBox Avantgarde II, kender i den ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketReelBox Avantgarde II, kender i den ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Aspagilus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 543
Direkte link til dette indlæg Emne: ReelBox Avantgarde II, kender i den ?
    Sendt: 24-December-2009 kl. 02:38
Er der monstro nogen her hjemme der har prøvet ReelBox Avantgarde II af på det Danske digitale kabel-tv, eks Yousee ?
Det som jeg har læst om den på Reel Multimedia's hjemmeside, får godt nok de DVB-C bokse her hjemme til at ligne små grå mus iforholdet til den boks fra Reel, der dog så også koster 1299 Euro (næsten 9670kr).
http://www.reel-multimedia.com/de/shop_reelbox_kabelfernsehen.php

Hvis det var en boks der vitterlig virkede til det danske kabel-tv som eks. Yousee, så kunne det da være at man fandt på at investere i sådan en i fremtiden istedet for de "kedelige" bokse der kun leveres af de danske kabel-tv udbydere.
Til top
peko Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-August-2004
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2009 kl. 09:21
Ja den har jo de faciliteter man kunne ønske af en PVR, også noget af det, som dreambox og andre STB boxe mangler. Den kan fås billigere, jeg har i hvert fald set den til 1089 Euro (med 320GB harddisk ).

http://www.hm-sat-shop.de/festplatten-receiver-reelbox/reelbox-avantgarde-ii-black-mediacenter.html

Jeg kiggede lidt nærmere på den, basalt er det en mediacenter PC, men en Kubunto Linux, og nogle multimedia programmer; men hvis det hele virker i DK, er det jo lækkert nok, med mulighed for at sætte Blueray recorder i, og software for autoskip af reklamer.

Per
Til top
foreigner Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Januar-2009
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2009 kl. 16:36
Hallo.

Har haft den på prøve i nogle uger. Med S og T tunere. Har tidliger kørt med en Reelbox Lite i 2 år. Det er ligesom at køre Mercedes. Absolut kram hvad de laver i München. Prøv også at se på deres Netceiver, Netclient løsning. Hvis man står og lige mangler noget til det nye hus eller hotellet. Wink 
MEN....
Jeg aner ikke hvordan det går med deres suport af DVB-subtitles. Det har tidligere ikke været deres stærke side.
Elleres kan denne boks holde en beskætiget i mange uger. Det er utrolig mange features som Reelboxen byder på. 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 03:24
Det var da en meget interesant link du kom med der peko.
Jeg kiggede mig lidt omrking hvad de egentlig har af PVR's og fandt faktisk en anden interesant boks:
ABCOM IPBOX 9000 HD PVR Kabel http://kortlink.dk/hm-sat-shop/7a9q

Den har Data In/Out USB Host Interface USB A-Type Female (USB 2.0), betydende at man reelt kan kopiere ens optagelser over på en PC og eks. brænde dem til en disk derfra istedet.
Det er jo lige den funktion at vist nok langt de fleste ejere her af en Samsung HD boks til Yousee savner.
Boksen fåes også i sort, hvis man hellere vil have det og den kan jeg se at de har på lager.

Suk, den butik kunne godt lige oplyse at det ikke er den faktiske pris på varen at der er nævnt, det opdager man først når man kommer til kassen. Der ryger næsten 91 Euro oven på i skat.
Mja, så må jeg vente et par løninger endu inden jeg bestiller den boks der så koster godt 4300kr for en med 500GB harddisk (fragt ikke incl). 

Redigeret af Aspagilus - 01-Januar-2010 kl. 06:46
Til top
golondrina Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Juli-2009
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2010 kl. 22:19
Hej.Jeg har haft en ABCOM IPBOX 9000 HD.Forget it.Den var ikke go`. Skaf dig en ReelBox Avantgarde II.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2010 kl. 22:57
Jeg bruger faktisk nu en IPBox9000 (aka CubeRevo), kan ikke brokke mig over den efter jeg havde skiftet firmwaren ud i den til en der er bedre end den at boksen kom med.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu