recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Profiber og billede kvalitet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProfiber og billede kvalitet

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2010 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af Ozzy Ozzy skrev:

Oprindeligt skrevet af janbau janbau skrev:

janbau, er det på EA´s servere du bliver smidt af eller er det på alle servere ???? 
Jeg oplever samme problem, men har fået afvide at de arbejder på at få dette problem løst. 
Ja det er Ea severe har ikke lige prøvet andre servere .  Den gamle Linksys router har ikke dette problem .

Og som jeg skriver har jeg nu ingen problemmer med tv delen , det kører bare super godt . Bare mærkeligt at jeg har en kanal som ikke virker .
Har snakket med suport ang det med at vi bliver smidt af men har som sagt ikke fået et svar endnu .

Ellers er jeg meget tilfreds med Profiber , Jeg havde skam også mange problemmer da jeg havde Viasat via Satelit med deres Viasat + Tv boks med Harddisk .

Ok, men ja som sagt så har jeg fået afvide at de er ved at kigge på dette problem med EA´s servers omkring dette. Så mon ikke at der kommer en løsning for dette. 

Ja det lyder sgu underligt at du har en kanal som ikke køre som den skal men alle andre køre fint nok ??? Det kan være 2 ting som kan være galt her.

1: det kan være softwaren i din tv boks som kan have en fejl, eller

2: et problem fra sateliten som laver problemet. 

De siger at Canal + Aktion virker hos dem i Kolding .

Jeg har 2 Tv bokse i huset samme fejl .
Måske jeg skulle prøve at nulstille boksen via fiberboksen . ( Har jeg tidligere blevet nødt til et par gange med en del andre fejl )

Jeg ringer til dem På Mandag igen da jeg har ferie nu .

Hvad har du af tv pakker hos Profiber . ?
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2010 kl. 21:20

janbau, er det på EA´s servere du bliver smidt af eller er det på alle servere ???? 
Jeg oplever samme problem, men har fået afvide at de arbejder på at få dette problem løst. 
Ja det er Ea severe har ikke lige prøvet andre servere .  Den gamle Linksys router har ikke dette problem .

Og som jeg skriver har jeg nu ingen problemmer med tv delen , det kører bare super godt . Bare mærkeligt at jeg har en kanal som ikke virker .
Har snakket med suport ang det med at vi bliver smidt af men har som sagt ikke fået et svar endnu .

Ellers er jeg meget tilfreds med Profiber , Jeg havde skam også mange problemmer da jeg havde Viasat via Satelit med deres Viasat + Tv boks med Harddisk .

Ok, men ja som sagt så har jeg fået afvide at de er ved at kigge på dette problem med EA´s servers omkring dette. Så mon ikke at der kommer en løsning for dette. 

Ja det lyder sgu underligt at du har en kanal som ikke køre som den skal men alle andre køre fint nok ??? Det kan være 2 ting som kan være galt her.

1: det kan være softwaren i din tv boks som kan have en fejl, eller

2: et problem fra sateliten som laver problemet. 

De siger at Canal + Aktion virker hos dem i Kolding .

Jeg har 2 Tv bokse i huset samme fejl .
Måske jeg skulle prøve at nulstille boksen via fiberboksen . ( Har jeg tidligere blevet nødt til et par gange med en del andre fejl )

Jeg ringer til dem På Mandag igen da jeg har ferie nu .

Opdatering :::
Tændte for Tv boksen fredag aften , Nu virker den kanal igen Smile

Hvad har du af tv pakker hos Profiber . ?
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu