recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV Yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple TV Yousee

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larskbh Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-December-2005
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larskbh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple TV Yousee
    Sendt: 15 timer 9 minutter siden kl. 09:40
Hej har Apple TV , når det er sat op med kanaler i den rækkefølge jeg har valgt skal jeg hele tiden. ud i guiden for at finde program 
Altså dr1 næste tv2 og dr2.
i starten dukkede de op i den rækkefølge når jeg swipede.
men nu er det helt tilfældigt hvad der kommer.
er der en indstilling der kan afhjælpe det.

Vh. Lars
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 4873
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 timer 42 minutter siden kl. 10:07
Du kan ikke opsætte kanaler i rækkefølge på et apple TV. Du må lige forklare lidt bedre hvad problemet er.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
larskbh Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-December-2005
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larskbh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 4 timer 13 minutter siden kl. 20:36
Da jeg fik apple tv og gik ned til guiden ligger de i en rækkefølge jeg valgte. Dr1 på plads et og tv2 på plads 2  og DR2  på plads 3 i guiden. Hvis jeg ser dr1 og swipede en til siden kom tv2. nu er det helt tilfældigt hvad der kommer.
Giver det mening?
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2018
Point: 1434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 1 minutter siden kl. 21:48
Nej, det giver ikke mening.
Hvad er det for en guide? Er det i en YouSee app, eller lignende?

Redigeret af Flippo - 3 timer 1 minutter siden kl. 21:48
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu