recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SVS SB2000 vs PB2000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SVS SB2000 vs PB2000

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sigida Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SVS SB2000 vs PB2000
    Sendt: 10-Marts-2016 kl. 10:56

Den skal kun bruges til film, værelset er ikke særlig stort, 4,5 x 4 meter. Hvilken en er at fortrække, den skal spille sammen med nogle små svs prime satellit højttaler.

Jeg er ikke til rumsterende bass som mudre og hvor detaljerne af lyden går væk, er til præcis hurtig, hård bass som går i brystet.

På forhånd tak for jeres råd
Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top
Bruger udmeldt 29 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 22-Februar-2008
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 29 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2016 kl. 15:15
Hej
Jeg har 2 stk. PB-2000 og de spiller rigtig godt. Så dybt,at hele huset rumler,og har endda fået en klage fra naboen at hans glas i skabene ryster når jeg fyrer op under kamelen,og jeg spiller højt!

Jeg lytter en del til death metal, og de kan sagtens følge med uden at lyde overanstrengte i de meget hurtige stortromme skift der er i sådan noget musik, god præcis og stram bas.

Jeg har haft JBL,B&W og Paradigm subwoofers,men mine SVS er det bedste køb jeg nogensinde har gjort..
Jeg havde kun 1 til at starte med,men mit rum er næsten dobbelt så stort som dit (5.5x7.5),og det kunne 1stk. pb-2000 ikke spille op alene,derfor måtte jeg have en ekstra på.

Men, du skal stadig lave en kalibrering/bas crawl for at finde den optimale placering,ellers er det lidt ligegyldigt hvilken sub du køber. For er de placeret forkert i forhold til lytte positionen, vil du opleve mudret upræcis bas,eller meget lav bas,eller en række andre ulemper som ukorrekt placering giver.
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Point: 2190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sigida Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2016 kl. 15:46
Det blev en SB2000 og den har rigeligt med kræfter til rummet, alt ryster i rummet når den får fuld smæk :D
Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu