recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Larm i PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLarm i PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Singer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Emne: Larm i PS3
    Sendt: 09-Februar-2010 kl. 20:08
Jeg vil købe mig en PS3, og bruge den som Multimedie maskine, play TV og PSP
remote play...

Men jeg er blevet skræmt af historier  her i forumet om støj..Dead

Jeg har derfor tænkt mig at købe den i en butik, hvor jeg vil bede dem om at åbne æsken
og sætte den til at køre, så jeg kan høre den specifikke maskine INDEN jeg tager den med hjem...

er der en test jeg kan lave, afspille en blueray eller et spil?

Peter
Hilsen Singer
Til top
kbh4 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 721
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2010 kl. 20:17
Afspil en DVD og sæt den til at outputte 1080p så den skal opskalere - det plejer at varme dem godt op. Wink

Men jeg syntes generelt det er umådelig svært at bedømme støj i en butik. Det lyder altid helt anderledes (og meget værre) når man kommer hjem. Så rådet må være at købe den et sted hvor du har fuld returret.

-Kent

Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2010 kl. 10:38
Jeg synes ikke at problemet er så stort. Nu har jeg ikke haft den gamle PS3, men kun slim udgaven. Man kan godt høre den, men man vænner sig hurtigt til lyden og det er kun ved stille passager jeg lægger mærke til det. Det skal dog siges at jeg har en formodning om at nogle larmer mere end andre. Jeg er på min tredje nu og jeg ved ikke om det er noget jeg bilder mig selv ind, men jeg synes den jeg har nu larmer mindre end i hvert fald den anden jeg havde.
Til top
SJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juli-2005
Point: 609
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2010 kl. 19:46
Sørg for at købe den et sted, hvor du har 14 dages fuld returret!

Jeg er selv på udkig efter en 250GB PS3 og ville til at lave en bestilling online i en ellers ret cool butik, så jeg derved har 14 dage til at finde ud af, om jeg kan leve med blæserstøjen og om den skal sendes retur til butikken igen, men her er, hvad der står på den valgte butiks hjemmeside under emnet "Fortrydelsesret":

"Fortrydelsesret

...Vi gør opmærksom på at varen skal returneres uden ibrugtagning for følgende varer: spillekonsoller (PlayStation 3 [alle modeller], Xbox 360 [alle modeller], Nintendo Wii, PlayStation 2, Nintendo DS, Nintendo DS Lite, PSP og PSP 2), tilbehør (controllers og memory kort), da det er åbenbart at en ibrugtagning af varen udgør en væsentlig forringelse af varens værdi. Det er ligeledes et krav at disse varer returneres intakt i den originale emballage, som varen blev leveret i. Manglende eller beskadiget original emballage, resulterer i, at din fortrydelsesret bortfalder."

Jeg har pga ovenstående selvfølgelig valgt ikke at handle i den butik.

Til top
Singer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 10:44
Hej 

Nu har jeg købt en PS3 250gb. Jeg synes ikke den larmer meget, men kan høre den, jeg vil lave lidt test på at give den mede køling, måske bruge en aktiv Papst køler, og give den små neopren fødder, både for at løfte den men også for at hindre resonans på pladen den står på, jeg vender tilbage med resultater...

Returret.. ja den skulle jeg nok have læst INDEN jeg købte... men hvis den pludselig larmer meget er det vel en reklamation, og så skulle det helst ikke være et proplem at bytte den..

Peter
Hilsen Singer
Til top
Singer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2010 kl. 14:40
Så er den installeret i en Tv bænk med låger. Det fungere fantastisk.

Jeg har brugt en TV spareskinne, hvor PS3eren er sat i til at styre de andre enheder.
i denne skinne har jeg sat TVet, Hardisk, forstærker og endelig en 6v powersuply der driver en papst køler. Køleren sidder lige bag PS3eren, og blæser ud af kabinettet bag på møblet, igennem et flexrør.

Selv med papst køleren er der stor forskel om lågen er åben eller lukket.

Jeg har indtryk at min PS3 er meget stille i forvejen, jeg tror at det vil kunne afhjælpe 
manges støj problemer, og hele operationen kan vel gøres 3-400.- plus evt. TV bænk.
Hilsen Singer
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu