recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LIGHTGUN TIL PS3 !!!?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLIGHTGUN TIL PS3 !!!?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Naite22 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 130
Direkte link til dette indlæg Emne: LIGHTGUN TIL PS3 !!!?
    Sendt: 10-Marts-2010 kl. 15:00
Hej. Jeg besidder et rimelig fedt set-up derhjemme med både PS3, Full HD projektor og 130" lærred. Forleden begyndte jeg at tænke over hvor mega FEEEDT det måtte være at have en lightgun samt skydespil til formålet - smide det op på lærredet og så ellers bare gå amok med aftrækkeren!... MEN, er dette overhovedet lavet???

Findes der en light-gun og bare ET rigtig fedt skydespil til Playstation 3, som rent faktisik er noget værd???
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2010 kl. 18:34
Tror jeg nok der gør. Der findes dog et middelmådigt Time Crisis til PS3 http://www.gamespot.com/ps3/action/timecrisis4/index.html?tag=result;title;1 

Og når Sony lancerer deres nye motioncontroller vælter det også ind med lignende spil.
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Point: 608
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2010 kl. 22:59
Point blank det var tider...  men de har vel ikke planer om et nyt spil..  http://www.youtube.com/watch?v=BShVQueLHFE&feature=video_response
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
Naite22 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Oktober-2007
Point: 130
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 13:28
Motion controller!??? hva nu det??? Og vil det gøre at skydespil bliver en realitet?

Kan huske et skydespil som var til PS1, faktisk DIE HARD trilogien, hvor man kunne spille 1, 2 eller 3. 2'eren gik man så rundt som first person shooter i lufthavnen og det var så ultra griner! Havde en gun med rystefunktion i og det var sgu morsomt... HÅBER virkelig at der kommer noget ultra blærret til PS3 i den nærmere fremtid! At stå foran sådan et kæmpe lærred og så skrue helt op for anlægget og gå amok må da sætte adrenalinen igang!

Et fedt Ressident Evil shooter spil ville være griner.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 13:35
Ja, tjek den tråd jeg lige har lavet ang "Playstation Move.."
Til top

Besvar Besvar