|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Naite22 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() Sendt: 10-Marts-2010 kl. 15:00 |
Hej. Jeg besidder et rimelig fedt set-up derhjemme med både PS3, Full HD projektor og 130" lærred. Forleden begyndte jeg at tænke over hvor mega FEEEDT det måtte være at have en lightgun samt skydespil til formålet - smide det op på lærredet og så ellers bare gå amok med aftrækkeren!... MEN, er dette overhovedet lavet???
Findes der en light-gun og bare ET rigtig fedt skydespil til Playstation 3, som rent faktisik er noget værd???
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Tror jeg nok der gør. Der findes dog et middelmådigt Time Crisis til PS3 http://www.gamespot.com/ps3/action/timecrisis4/index.html?tag=result;title;1
Og når Sony lancerer deres nye motioncontroller vælter det også ind med lignende spil.
|
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
Point blank det var tider... men de har vel ikke planer om et nyt spil.. http://www.youtube.com/watch?v=BShVQueLHFE&feature=video_response
|
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
Naite22 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
Motion controller!??? hva nu det??? Og vil det gøre at skydespil bliver en realitet?
Kan huske et skydespil som var til PS1, faktisk DIE HARD trilogien, hvor man kunne spille 1, 2 eller 3. 2'eren gik man så rundt som first person shooter i lufthavnen og det var så ultra griner! Havde en gun med rystefunktion i og det var sgu morsomt... HÅBER virkelig at der kommer noget ultra blærret til PS3 i den nærmere fremtid! At stå foran sådan et kæmpe lærred og så skrue helt op for anlægget og gå amok må da sætte adrenalinen igang!
Et fedt Ressident Evil shooter spil ville være griner.
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Ja, tjek den tråd jeg lige har lavet ang "Playstation Move.."
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |