|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dsjk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 03-August-2006 kl. 00:07 |
Hej Jeg er ved at købe et fladskærmstv, men har brugt for lidt hjælp. Jeg har kig på LG 37LC-2, men faldt tilfældigvis over VideoSeven V7 LTV37DA. Er der nogen der kende Videoseven?
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Køb en plasma-LG PC1R.....der får du VIRKELIG meget for dine penge(ca.13k) Den er meget bedre end LC-2 |
|
![]() |
|
dsjk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
ok, det eneste problem er så at det er for stort. Min stue er ikke så stor så det skal kun være et 37" tv jeg skal have.
|
|
/dsjk
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hvis du har plads til et 37",så har du også plads til et 42" Pas nu på du ikke fortryder.....jeg har hørt om folk som har ment at de maks havde plads til et 32",men som så alligevel har købt et 42"....og er blevet stjerne glade for deres valg! Tænk over det...og lav evt. "skraldepose -testen"......en 42" er MEGET federe end en 37......men ikke så meget større som den ser ud til at være. |
|
![]() |
|
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
Jeg ville ikke selv turde købe LG igen. Jeg har haft dårlige erfaringer med inhomogen baggrundsbelysning (lyse hjørner osv), summende lyd og fastlåsninger.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Derfor vælg deres PLASMA....den er fantastisk til prisen...13k |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har da ellers læst, at LG PC1R larmer meget (summende/brummende lyd)?
![]() |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Ja-og du har garanteret også læst at andre IKKE mener at den brummer. Der er også dem som mener at Pana.pv 60 LARMER ....sådan er der jo så meget. Har du et bedre forslag.....så kom med det. Jeg tror at der er færre "fejl" på PC1 end der er på LB1
|
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg ville købe en Sharp 37GA9E.
Redigeret af SJ - 08-August-2006 kl. 21:28 |
|
![]() |
|
![]() |
Hva mener du med "små slag"?-.....ja bare man ikke kritiserer din LB1-så må man men hvad man vil-er det sådan det skal forståes? Du er bare heldig at du ikke kan se fejl på en lb1.....det gør jo det hele så meget billigere for dig. Vi andre er jo nød til at kaste en halv formue efter en Philips for at blive tilfredse.......heldige asen!! |
|
![]() |
|
AndersPier ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 364 |
![]() |
Tjaa, jeg har ingen fejl whatsoever, på min LB1R.
|
|
Regards,
Anders Pier. SAMSUNG UE46ES5505 • APPLE TV (GEN. 3) • Xbox Logitech Harmony 600 |
|
![]() |
|
AndersPier ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 364 |
![]() |
Læste om en gut, som også var irriteret over en "snurrende" lyd på TV'et på disse tråde - han fik det lavet til sidst ! http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=117347&am p;st=150&searchtime= http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=117347&am p;st=240&searchtime=
|
|
Regards,
Anders Pier. SAMSUNG UE46ES5505 • APPLE TV (GEN. 3) • Xbox Logitech Harmony 600 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |