|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nielsen1967 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() Sendt: 08-August-2006 kl. 21:20 |
Hvor finder jeg dette tv til den billigste pris med fragt.? Samt den bedste service?? Har kigget på nogle i Tyskland med kender ikke noget til butikkene... Så kunne jeg godt tænke mig om der var nogle der havde erfaring med det tv ,om de er glad for det..... |
|
![]() |
|
HMAC ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Status: Offline Point: 117 |
![]() |
TC har netop sat den ned til 17.999 (U/fod). Det er ikke så langt fra de tyske priser (EUR 2.050 + ca. 100 i fragt) ~ DKK 16.000. |
|
![]() |
|
Hypnos ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
TC har rigtigt nok modellen 42PV600 til de 17.999, hvis det virkeligt er 42PX600 modellen du er ude efter (den med digital tuner i) så har jeg netop bestilt mit hos www.digitalo.de - 2265 euro inkl. fragt og med Cash on delivery (en dejlig ting hvis man ikke ønsker at forudbetale til en tysk butik man ikke rigtigt kender). Man kan sikkert gøre det en lille smule billigere, men jeg løber konstant ind i problemet med at de ikke levere denne type skærm til Danmark, pga. det skal stå oprejst under transport. Hvis du ikke har brug for den digitale tuner er PV600 jo til umiddelbar levering fra Danmark, jeg har fået den noget løse leveringstid uge 33 |
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
www.easyshopping.dk har den til kr. 18.599 med dansk moms, hvis du har mulighed for selv at afhente den ved gænsen kan du få den med tysk moms - ca. kr. 17.300 Bemærk, at det ikke er alle som har lige gode erfaringer med at handle ved easyshopping - servicen er vist meget svingende fra handel til handel /Carsten |
|
![]() |
|
Nielsen1967 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() |
|
|
![]() |
|
Møller ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Jeg har for nyligt modtaget mit 42PX600 fra www.tiefstpreise.de . Pris
med levering ca. 16700. De skriver konsekvent 4-7 dages leveringstid på varer de ikke har på lager. I mit tilfælde gik der knap 4 uger før det kom, og firmaet er ikke særlig god til at orientere om forsinkelser. Jeg var nødt til selv at ringe for at få en forklaring. Kort fortalt har det været værd at vente på. Rigtig flot billede og lyden er det bedste jeg har hørt fra en fladskærm. For mig, der ikke vil have stuen plastret til med højttalere, er det perfekt. vh Lars Møller Redigeret af Møller - 13-August-2006 kl. 23:37 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |