|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MadManMingo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 253 |
![]() Sendt: 14-August-2006 kl. 09:03 |
Hej Går med lidt idéer til hvordan stuen kan indrettes med et nyt TV. Jeg er nået frem til to løsninger. Èn hvor TV'et er placeret meget tæt på, på væggen lige op ad sofagruppen, og en anden hvor TV'et kunne placeres ca. 3m væk. Har prøvet at søge efter tråde med hints til hvilken afstand der var den bedste at placere tv'et i, men kunne kun finde småterier i endeløst lange tråde. Derfor - Hvad er den optimale afstand at placere sit LCD eller Plasma-tv fra væg til sofagruppe? Jeg tænker i 32"LCD, 37" Plasma eller 42"plasma. Tips og erfaringer søges! |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Jamen en go tommelfinger regel er 10cm for hver tommer dit tv er. Den regel passer fint til mig, jeg kan ikke lide hvis man skal dreje hovedet for at se hvad der sker i hver side af skærmen. Når det er analoge signaler på feks et middelmådigt LCD, så er der flere fejl i billedet end der vil være på et analogt plasma signal. Det skal du også have med i dine overvejelser.
|
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
se her
Redigeret af vipmlo - 14-August-2006 kl. 11:06 |
|
![]() |
|
MadManMingo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 253 |
![]() |
Tak for tippet og linket. Det var lige det jeg gerne ville vide |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |