|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jens Skov ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 14-August-2006 kl. 09:26 |
Jeg har bestilt et samsung LE-32R72B, men jeg ved ikke hvilket Vesa (eller
det det nu hedder) beslag der passer til det, for jeg vil nemlig gerne have beslaget inden jeg får fjernsynet. Er der nogen der kan hjælpe mig med det? |
|
Jens Skov Damgaard
|
|
![]() |
|
Jens Skov ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Jeg har lige selv fundet ud af at det bruger VESA 200x200, men er det så
også det man kalder for VESA 75? |
|
Jens Skov Damgaard
|
|
![]() |
|
Tracebuzta ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Status: Offline Point: 140 |
![]() |
Jeg kan anbefale det originale (X99249), det bruger jeg til mit LE40M71B.
|
|
![]() |
|
Slasp ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Jeg kender ikke den model 100%, men jeg har selv haft problemer med et
Samsung LE-32M61B, og jeg kunne forestille mig at det er nogenlunde det samme der gør sig gældene for din fladskærm. Samsung LE-32M61B bruger standard VESA 200x200 med 6 huller til skruer, men med tykkere skruer der fx. ikke passer til Vogels ophæng. Min løsning var at købe Vogels professionelle ophæng (hvilket sært nok var det billigste) og så få boret hullerne i pladen på ophænget større. Købe nogle nye skruer der passer i tykkelse og længde. I teorien bliver ophænget en anelse svagere af de længere skruer, så jeg benyttede 6 skruer i stedet for de normale 4. Næste problem er valget af ophæng. Ifølge Vogel er Samsung LE-32M61B's bagside ikke stærk nok til at de tør anbefale ophæng der kan tiltes forover til den model (den forklaring måtte jeg hive fat i Vogel direkte for at få). Så i princippet kan man vælge et ophæng der KAN tiltes, sålænge man bare IKKE tilter det. Hvilket var godt i mit tilfælde, da jeg havde brug for et ophæng med arm, som Vogel kun har med mulighed for tiltning. Håber det var til lidt hjælp – i det mindste med hvad du skal holde øje med. Casper |
|
![]() |
|
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Du kan gå ind på www.klik1stik.dk De har masser af forskellige vægbeslag. |
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |