|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bkhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
![]() Sendt: 14-August-2006 kl. 11:38 |
Hejsa Hvad synes i om dette tv? Er det ikke et ok tv til soveværelset hvor vi også skal se en DVD en gang i mellem? Info om tv'et: http://www.bilka.dk/internet/bilka/menu/main.nsf/WebAvis/Uge ns_tilbudsavis_Side12 - Model LC-27w18s Redigeret af bkhansen - 14-August-2006 kl. 11:38 |
|
![]() |
|
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Overvejer det også, men mærket afskræmmer lidt
![]() |
|
![]() |
|
bkhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
![]() |
Jeg var ude i Bilka Esbjerg i dag. Udsolgt! |
|
![]() |
|
ticker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2006 Status: Offline Point: 352 |
![]() |
Mærket ser lidt suspect ud - måske 400 kr. extra for et 27" Mirai er givet godt ud ?
Når Zitech og TDC forhandler Mirai kan det ikke være helt i skoven . |
|
Panasonic TH-50PX600E Plasma TV
Sony 29C3E 100Hz CRT TV JBL L100 Century studie monitor Nokia 9321S DVB-S receiver |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det har du helt ret i ... Vælger også helt klart det Mirai så. |
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Jeg synes nu at kontrastforholdet 500:1 er lige i underkanten af, hvad man bør forvente sig af et fladskærms-TV. |
|
![]() |
|
Ulvaren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 401 |
![]() |
Hej derude Pas på kun at se på specifikationen. Hvis jeg ikke husker forkert har Toshiba 32WL66 også kun 500:1. TC har lavet en beskrivel af disse forhold, prøv at søge efter den. |
|
Logitech® Harmony®
Philips 47PFL9664/12 Sonos Connect Linksys E3000 |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Toshibaen er nu opgivet til 1200:1 kontrastforhold og lysstyrke 500 cd/m, men det er helt korrekt man skal ikke udelukkende kigge på specifikationer, det kan måles på mange måder af de forskellige producenter. Der er kun en måde at vurdere en skærm på, ved at kigge på den under de forhold hvor den skal bruges :-) Køb den med returret, få den hjem og indstil den "korrekt" og test den i det miljø hvor du skal bruge den, er du ikke tilfreds i forhold til prisen, så returner den. Dens opløsning på 1280x768 syntes jeg nu lyder tiltalende istedetfor 1366x768, det betyder at den næsten ikke skal skalere eks. et 720p signal (1280x720) over HDMI, hvilket kan være en fordel da scaleren i en så billig skærm sikkert ikke er verdens bedste.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Wester ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 542 |
![]() |
Det er faktiskt spændende, hvis man er interesseret i et produkt, så at gå ind f. eks. på com. fabrikssider osv. og på den måde finde ud af, hvor og af hvem produktet bliver fremstillet. Nu kender jeg ikke noget til Mirai, men data, pris og design ser godt ud. Det kan sagtens være fra en kendt producent. Det er jo ingen garanti for topkvalitet. Jeg har selv før i tiden haft billige Philips konkurrencemodeller som ikke var noget at skrive hjem om
![]() |
|
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |