recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste plasma til 18.000-20.000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBedste plasma til 18.000-20.000

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ReneJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-August-2006
Status: Offline
Point: 224
Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste plasma til 18.000-20.000
    Sendt: 14-August-2006 kl. 19:52

Hejsa

Jeg står og skal til at invistere i et plasma! Men hvilket skal jeg vælge? Har kigget på et Panasonic TH 42 PV 600 som jo for meget ros rundt omkring.. Men er osse vild med pioneer 436xxx modellerne.. Hvilket af de to nævnte plasma'er syntes i viser det bedste billed? hvilket larmer mindst? osv :) Men har lige læst pioneer kommer med nye plasma'er til september, så skal man vente på dem? Har set prisen i tyskland ligger på de 17.000kr for den billigste model.. Jeg er lidt i tvivl og det er jo alligevel en slat penge..

Vh Rene

Til top
ReneJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2006 kl. 21:00
Ligemeget nu, for jeg har købt et pana pv600 inde fra tapeconnection
Til top
MikeOne Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-November-2005
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2006 kl. 23:50

Også godt - for ellers ville jeg sige - Vent til efter IFA (Berlin) om 3 uger, så kommer alle de nye modeller på markedet samt indtil da, så falder priserne på de "gamle" modeller.

Ydermere, så er Panasonic rigtigt godt - alternativt ville være Pioneer (specielt de nye modeller som kommer om 1 måned).

Held og lykke med det, og lad os høre din mening når du får det.

Michael

Til top
ReneJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2006 kl. 15:43

Nå jeg valgte at afbestille pana'en og satser nok istedet for på det her http://www.hifi-regler.de/shop/pioneer/pioneer_pdp-427xd.php#.. Den gamle havde set pana'en i en butik og syntes det havde visse problmer ala lcd skærme! Dog syntes han stadig det er en rigtig god skærm, men syntes som MikeOne jeg ska vente og se hvad der sker med de nye pioneer modeller

Vh Rene

Til top
MikeOne Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-November-2005
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2006 kl. 16:18

Ja, jeg venter også spændt.

Er ellers til LCD, men med alle de problemer der følger med, så trækker det mere imod Plasma. Vi må se hvad IFA kommer med.

Michael

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2006 kl. 17:08

Glem alt om hvordan Pana600 performer i en butik ! ! Udover et meget tvivlsomt antennesignal står de næsten altid i fabriksindstillinger,i butikkerne.Hvilket er MEGET langt fra panelets sande potentiale.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu