|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ReneJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 224 |
![]() Sendt: 14-August-2006 kl. 19:52 |
Hejsa
Jeg står og skal til at invistere i et plasma! Men hvilket skal jeg vælge? Har kigget på et Panasonic TH 42 PV 600 som jo for meget ros rundt omkring.. Men er osse vild med pioneer 436xxx modellerne.. Hvilket af de to nævnte plasma'er syntes i viser det bedste billed? hvilket larmer mindst? osv :) Men har lige læst pioneer kommer med nye plasma'er til september, så skal man vente på dem? Har set prisen i tyskland ligger på de 17.000kr for den billigste model.. Jeg er lidt i tvivl og det er jo alligevel en slat penge..
Vh Rene |
|
![]() |
|
![]() |
Ligemeget nu, for jeg har købt et pana pv600 inde fra tapeconnection
![]() |
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
Også godt - for ellers ville jeg sige - Vent til efter IFA (Berlin) om 3 uger, så kommer alle de nye modeller på markedet samt indtil da, så falder priserne på de "gamle" modeller. Ydermere, så er Panasonic rigtigt godt - alternativt ville være Pioneer (specielt de nye modeller som kommer om 1 måned). Held og lykke med det, og lad os høre din mening når du får det. Michael |
|
![]() |
|
![]() |
Nå jeg valgte at afbestille pana'en og satser nok istedet for på det her http://www.hifi-regler.de/shop/pioneer/pioneer_pdp-427xd.php#.. Den gamle havde set pana'en i en butik og syntes det havde visse problmer ala lcd skærme! Dog syntes han stadig det er en rigtig god skærm, men syntes som MikeOne jeg ska vente og se hvad der sker med de nye pioneer modeller
Vh Rene |
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
Ja, jeg venter også spændt. Er ellers til LCD, men med alle de problemer der følger med, så trækker det mere imod Plasma. Vi må se hvad IFA kommer med. Michael |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Glem alt om hvordan Pana600 performer i en butik ! ! Udover et meget tvivlsomt antennesignal står de næsten altid i fabriksindstillinger,i butikkerne.Hvilket er MEGET langt fra panelets sande potentiale. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |